2014. november 19., szerda

Remélem...




Már nem is emlékszem igazán
Hogy mikor hallottam utoljára a hangodat,
Hogy fülembe este mikor suttogtál
Csodás, örömteli szavakat.

Már nem tudom hogy milyen volt a tegnap:
Csendben hullott-e az eső?
Miért tűnt el minden oly gyorsan, mint a nap,
Akit várja az éjjeli szerető?

Rég’ volt már minden. Nem is emlékszem igazán
Hogy milyen volt akkor minden,
De az bennem él: örömmel csókoltál,
S lágyan dobogott szerelmes szíved.

Üres most az életem, kihalt a vágy
S vele együtt a titokzatos remény.
Sokszor kérdem esténként: merre jársz?
Nevetni szeretsz-e még?

Remélem: sokat nevetsz-
Mosolygott az arcod, s vele együtt a szemeid.
Remélem: van, akit igazán szeretsz-
Mert szerencsés az, aki tőled megérdemli.

Rég’ volt már a tegnap, tudom.
Elfelejtettél azóta már minden emléket.
Ah, de mégis esténként hangodat hallom;
S érzem: utoljára megölelni szeretnélek!

Egy utolsó végső forró szerelmes ölelést,
Mint azon a hideg decemberi havas éjjel-
S utána szélnek engednélek- ígérem én,
Csak ölelhetnélek még egyszer teli szenvedéllyel!

Mert bennem él az az ölelés: el nem felejtem.
Remélem: húsz év múlva te is emlékezni fogsz rá és rám.
Minden titkos csodát átélni veled igazán szerettem;
Csodás volt veled minden tél, minden nyár.


Ma már semmire sem emlékezhetsz-
Apró foszlányok olykor bevillannak még.
Talán most is mosolyogsz és boldog lehetsz…
Remélem: húsz év múlva csodás lesz számodra minden emlék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése